Poți alege să fii trist sau… să fii!

Ne-am născut parcă într-o lume de fețe triste și de ochi dezamăgiți.

Sau poate a fost așa mereu, doar ca n-am avea de unde să știm. Oricare variantă ar fi cea corectă, un singur lucru mi-e clar: puțini oameni mai trăiesc cu zâmbetul pe buze, și mulți, chiar și dintre aceștia, și-l pierd ușor când privesc în jur sau la propria viață.

Mi-am demonstrat personal că zâmbind o zi întreagă, nimic nu poate merge rău. Nu ai nevoie de nici o regulă stupidă care îți spune să zâmbești când te trezești, sau să te uiți la desene pentru că vei fi mai fericit, sau să te gandești la niște amintiri drăguțe pentru a menține zâmbetul pe buze toată ziua. Ai nevoie doar de un suflet puternic care să îți amintească mereu că în loc să fii trist, ai putea la fel de bine să fii fericit, că în loc să te enervezi că trotuarul e aglomerat, ai putea să profiți de asta și să observi mai atent lumea din jurul tău și că în loc să fii impacientat că e lume multă la coadă la covrigărie, ai putea să profiți de puținele momente pe care le ai la dispoziție pentru a conversa cu prietenul sau cu prietena ta!

Un zâmbet nu te va scăpa de nenorociri, dar te va trece mai ușor peste ele. Fericirea nu constă într-o floare, într-un prieten, într-un iubit sau într-o ciocolată… deși în cazul ciocolatei e discutabil! Fericirea este pur și simplu decizia ta proprie de a pune un zâmbet pe față ori de câte ori lucrurile nu merg tocmai roz.

Un zâmbet nu înseamnă un om fericit, un zâmbet înseamnă un om puternic! 🙂Image

~ by meriiii on February 10, 2014.

Leave a comment